Taipei

Hej vänner! Första heldagen i Taipei och gudars säger jag. Så organiserad tunnelbanan är har man glömt ganska fort när man kommer till det shoppingdistriktet jag var på igår. Försökte gå lite huller om buller för att få se allt, men slutade ändå med att jag åter och åter igen kom tillbaka till samma ställe.. 


Eftersom Marielle och killarna har skola tis-ons käkade jag bara lunch med dom igår innan jag tog mig runt lite på egen hand, det vill säga i jakt på en handväska. Jag som är van att ha allt i fickorna går inte så bra nu när jag inga fickor har. 

Till kvällen svidade jag och Marielle om för att käka koreansk bbq. Där fick man välja mellan flera olika råa kötter om de sedan tillagade på en grill mitt på bordet. Så gott! 
Sedan knallade vi vidare för lite drinkar. 

Ikväll vankas det utgång! 
Puss på er!

Kommentera inlägget här: