Hejdå





Helt galet. Att vi nu efter 8 månader har dragit åt var sitt håll. Jag tog mitt pick och pack och drog hem. Pepsi åkte till Bali. Lisa till Tokyo och Frida tillbaka till Melbourne. Sju veckor har vi stått ut med varandra varje dag, men jag är riktigt glad över det, den skeva familjen. Alla är så olika, vi matchar ju inte direkt, precis som omgivningen också såg oss. Vi har lärt oss mycket från pepsis uppslagsverk till huvud, försökt göra handling av Lisas ord och analyserat livet med Frida. Dessa sju veckor ligger högst upp på bästa vekor i mitt liv. Och de 8 månader i Australien ligger ju givetvis högst upp på listan av bästa månader i mitt liv. Jag är så tacksam att jag fått dela detta med er, vi ses snart igen, när alla åter är tillbaka i Svearike! Puss på er!
Kommentera inlägget här: