Början på de sista hejdå


Eftersom vi har börjat bocka av saker vi ska hinna göra för sista gången innan vi åker, så är denna helgen fullspäckad med fest. I torsdags var vi på new guernica, som vi var mycket på i början. I går tog vi ett par öl på section 8 (bilden) det är som ett skjul inrett med lastpallar som får agera bord och stolar. Riktigt coolt ställe! Ikväll ska vi till anyway, och söndag får bli sista gången på 29th apartment. Där vi spenderade nästan varje söndag under vår st kilda tid! 





Annars har vi varit vid pink lake igen idag, eftersom Lisa och Frida inte hängde med sist. Efter en snabbvisit där gick jag och Lisa till bästa, indieresturangen OM. 6.50$ och du får äta så mycket du vill av det du ser på bilden. Vegetariskt, och rekommenderas  lika starkt som den inlagda vad-det-nu-är på tallriken längst ner. Resturangen är inte så himla vackert inredd, och du får dricka pissljumet vatten i plastglas, men deras nambröd väger upp allt! 

Annars har jag debutshoppat en second hand blus idag! Lisa influerar mig lite mycket med både vegetariskt och second hand. Något jag för ett halvår sedan inte alls skulle tycka vara något för mig! 
Http://carroat.blogg.se:

Härligt :)

Kommentera inlägget här: