det var mycket till rubrik jao..

Hm, rätt seg lördag, precis som förra lördagen. Blä, inte kul ;o och säkert inte hälsosamt heller, säger vi ;)
Det var meningen att jag skulle åkt till Götene ikväll, men eftersom bussen åkte utan mig typ 5 minuter innan avgångstid, blev det inte så.. bajs.
Sitter jusst nu i soffan och tittar på När&Fjärran. I Thailand äter de tydligen kackelakor.. gott!
Får fortsätta sega och hoppas att jag inte dör eller så.. Puss :*
j u li a:

Du lär ju inte dö när du skriver med !

Rockalicious:

Sv. Tackar detsamma! :)

melinda:

haha din lördag var inte som min direkt! :D

Alexandra:

fin bild :)

Camilla:

SV: Tack så mycket!



Kan det inte vara skönt med en liten hemmakväll då ibland då? Då uppskattar man de andra kvällarna lite mer tycker jag :)

Kommentera inlägget här: