min själ är rosa!

Godkväll allesammans!
Idag har det varit en mysig dan kan man säga. Det började med att alla på mediaprogramet hade massa lekar, mitt lag vann och vann 20 kr i kiosken (h)
Sen hade vi tre timmars rast eftersom det slutade tidigare än sagt, så jag och Melinda satt lite vid datorn och försökte lista ut hur jag skulle ha min header, eftersom jag fick klagomål av Mathilda, att man blev snurrig när man gick ut från min blogg eftersom jag hade vit text och svart bakgrund, så får väll ändra det dååå..
Och sen strax efter kommer Melinda och säger att svart är dystert, och Evelina är antagligen absolut inte dyster, för jag ska ha ljusa och glada färger enligt henne.. så förbered er på en förändring någon gång framöver.
Sen hjälpt vi också till att städa lite, duuktigt!
Sen efter den långa rasten hade vi matte, och sen hem en sväng, sen upp till bussen igen.
In till Skara och Roser's. Kolla på Musikfestivalfinalen och jag kan ju säga att MoP elever är sjukt duktiga!
Sen efter det hämtade pappa mig och Melinda & hennes poolare åkte till skövde för att ta tåg där ifrån till Falköping. Men när jag kommer hem får jag ett sms:
Sitter fast i Skövde, nästa tåg går 04:25 (ellernått)
Haha, detdääääär känner jag och Ellinor igen från i somras, haha!
Men sen fick de visst trängas i hennes pappas bil som var proppad med ishockeyglooare vad jag förstod.
Men nu ska jag sova.
Pussgodnatt:*
Amanda:

Jag mår bra nu, trodde att jag hade fått maginfluensa men jag måste bara fått i mig nått konstigt :s

Cissi:

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd, in och kolla om det blev du! :)

melinda:

hahaha jaa herregud de va en rolig kväll! kul att du följde med :):)

Ellinor:

Hahahahahah, jo tack det gör vii! xD

Fast vi fick åka med vakten xD<3

Kommentera inlägget här: