irriterad.

Kom precis hem efter en sväng hos mormor. Har käkat lunch där, och som vanligt äter man ju nästan för mycket för att dels är det ju gott, men dels så är det ju så man nästan blir itvingad- ät mer, det finns, det finns! ät mer, annars slänger jag det till fåglarna!  Och då blir det automatiskt att man tar en liiiiiiten bit till. Eller hur?
Ahja, det bästa med att va där är att man aldrig går hungrig iallafall.
Sen har jag ju två småsyskon, som ni vet. Och dom är ju inte de som gör en på bra humör iallafall- helt tvärtom!
Började redan imorse med att Arvid kom in och visslade, slängde en boll på min dörr och skriker att vi ska vara hos mormor snart! (ja, han väckte mig också i en rätt rolig dröm!)
Jag går upp- skiter i frukosten eftersom jag vet att jag ska äta om ca två timmar igen, och då måste man va hungrig eftersom man ska till mormor. Jag och Stina tar mopper och Arvid tar MIN cykel, han cyklar såklart i förväg- ifall han cyklar snabbare än moppen kommer han ju först -.-
Efter en halv km ser vi honom stå med cykeln uppochner intill vägkanten- kjedjan har hoppat, och han är ju såndär som lagar det med engång typ, men nejdå.. det fixade han inte, så jag fick skjutsa hem honom så han fick ta sin cykel...........
Väl hos mormor börjar Arvid tjata om att han ska få provköra min moppe, jag har sagt nej förut och jag säger fortfarande nej nej och nej, och det vet han.. ändå fortsätter han att fråga. IDIOT!
Samtidigt står stina bakom och sjunger en låt hon inte ens vet hur texten går på. högt och ljudligt så till och med mormor så hysha henne!
Sen sitter vi vid matborde och väntar på pappa, stina börjar sjunga låten IGEN, och Arvid hänger på. Båda sjunger olika och den ena ska ju såklart överrösta den andre, så det blir ett helt jävla oväsen. DAMP!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag vet inte varför jag lägger in detta inlägg. Men vafan, ibland vill man bara döda dom!!!!!!!
hejdå.
juliaaaaaa:

va fick ni för mat ? :D

joline:

jag visste inte att du hade blogg! fin! :D

Kommentera inlägget här: