förändringar

 
Hej fina tappra folk som trots min otroligt dåliga uppdatering kikar in här då och då!
 
Det senaste har rullat på i vanlig ordning, jobbat och jobbat och inte mycket mer. Men nu, i april kommer jag byta arbetplats! Jag är väldigt orolig, samtidigt som jag är otroligt taggad. Jag kommer alltså byta från mitt ICA kvantum till ICA MAXI, i Skövde dessutom! Så med denna förändrig kommer jag nog också byta hemstad till hösten. 
Tack och lov kommer min gamla kassachef, Marlene, också vara min chef här. Hon bytte för ungefär ett halvår sen, så det lugnar mig lite att veta att hon vet hur vi/jag jobbat innan. 
Jag kommer alltså på Maxi fortsätta som kassaledare, så det känns ju också bra att icabutikerna har samma kassasystem överallt typ. 
 
Jag kommer mest av allt sakna mina kollegor såklart. Det är dom som har gjort att man ändå stannat i 7 år. Men jag hoppas såklart att mina nya kollegor kommer vara lika sköna och härliga. Men vi avslutar min tid på munken med en rejäl personalfest. Min första på mina 7 år och som sorgligt nog också blir mitt hejdå.
 
Även fast jag åkt ut i olika världsdelar utan att veta ett skvatt så vet jag att det kommer lösa sig, om jag inte löser det är det bara köpa en biljett hem, tillbaka till tryggheten och tjäna pengar igen. Men nu helt plötsligt har jag sagt upp mig från den tryggheten och ska kasta mig in i något som förhoppningsvis också blir min trygghet efter ett tag. MEN FÖRSTÅR NI HUR RÄDD JAG ÄR???? Fast jag samtidigt vet att det kommer bli JÄTTEBRA. 
 
Ville bara lätta hjärtat för er och även ha detta att se tillbaka på sen, när jag tänker: Vafan var jag orolig för?
Kommentera inlägget här: