Lördag igen

 
Veckan som gått har även den gått snabbt. Nu ligger jag nyduschad i sängen denna lördag igen, som känns som förra lördagen var igår eller nått. Veckan har bjudit på stress, halsont, jobb och fest. I torsdags började jag    skolan kl 8 till 2, sedan började jag jobba kl 5 efter några roliga timmar med Linda, Ellinor och Sofie. Jobbade till klockan 22.15 för att fort som fasen dra till Ida och sedan krickelin för att fira 50dagar kvar till studenten. Guu vilken torsdag. Fredagen var jag lyckligvis inte alls så trött (eller bakis) som jag trodde jag skulle va. Fick ett prov gjort och träffade Jennie på kvällen, gosigt! Nu är det ju somsagt Lördag igen och jag börjar jobba kl 6, har annars idag inte gjort mycket annat än lite styrketräning idag, men jag låter det förbli så.
När jag slutat drar jag och gosar med joel, saknade människa. 
 
Puuss på er :*
Kommentera inlägget här: