Kärlek är inte bara att hålla varandra i hand, det är att hålla varandras händer vad som än händer.

Idag har varit en rörig dag. Ganska upp och ner sådan.
Många tårar men har även tagit tag i ett förjävligt problem som plågade mig om kvällarna. Nu, har jag kommit underfund med att det har varit helt onödigt, och jag har förstorat upp allting sjukt mycket. Menja, som jag och josse diskuterade på expon; Tjejer kräver så jävla mycket, nästan för mycket.

Ahja, slutpratat om det.
I morgon får vi våra datorer, yippiiieee..... eller? Nah,  nu har jag ju programen i min lilla mac (tänker inte offentlighetsgöra hans riktiga namn ännu) så känns ju lite halvvärt att få en annan, pc, dessutom. Men det är la gött att ha skolarbetena samtlat i ett!

Nu ska jag bara vänta på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan gå och sova sen.

Justee, skulle också nämna Viktor i detta inlägg tyckte han. Fråga mig inte varför, vet inte ens om jag tycker om den människan längre eftersom han dissat vår underbara klass.. iof gick han graf meeeen.. ja. Han kommer få det så jävulens trökigt på ekonomi (1:an). Gud vad snäll och peppande jag äääär :)
Han är för övrigt sur på sin dator som inte kan laddas så han inte kan titta på Gossip Girl. Och han lipade precis sönder till The Back-up plan, hehe.

Puss :*
Jenny:

Evelina? <3

Viktor:

Jag har kollat Gossip Girl nu i det gjorde som vanligt inte mig besviken!:)

Och jag lipade inte till the back up-plan!

Kommentera inlägget här: