MedieMax

HAHAHAHA, bilden...

Förlåt för ingen uppdatering igår. Men tillbringade hela min dag i skolan. Från 8-20.

Det var alltså Mediemax. Vi hade delats in i grupper, och fått några länder. Uppgiften var att under denna dag + några timmar idag göra ett resebolag. Med logga, tak away saker, Broschyr, osv osv. Vi skulle också göra ett bildspel på allt vi gjort och skylta ett fönster.

Våran grupp jobbade och samarbeta jättebra och hade en liiiten känsla av att vi låg steget före alla hela tiden. Vilket vi också gjorde. Men i dag på redovisningen förstod vi varför, haha.. mer behöver jag nog inte säga :D

 

Menmen, var ju inte riktigt så positivt inställd på detta eftersom jag hört treor, och tvåor som bara suckar och tycker det är skit tråkigt. Men, mjaa, så jätte dö tråkigt tycker jag faktiskt inte att det var.

Det bjöds på piazza fram åt fem igår, hahahahahaha. och när vi ätit upp och ska lämna disken, tar Amanda sin tallrik och glaset och bara går, rätt snabbt, och rakt förbi diskvagnen, hahahaha.. det var nog det roligare på hela dagen!

 

Åkte hem med 10 i 8 bussen efter att ha gått en väldigt snabb promenad till station.

 

Idag var det inte lika lång dag, och efter var jag hemma och vände i princip för sedan var det träning. Biiptest, förbättrade mig rätt bra :D Fast inomhus i sånthär väder det är nu, är ingen höjdare.

 

I morgon är vi komplediga för hela dagen i går, rätt gött, och sen har vi ledigt torsdag & fredag, och lördag och söndag, och måndag. Så ingen skola förrän på tisdag igen :D Rääääätt najs :D

 

Imorgon är det eftermiddagsjobb också, så dom som bor i skara får komma och köpa lite jordgubbar ;)

 

Pussss:*

Kommentera inlägget här: