Spökligt kattigt :o

Tackar Amanda och Melinda för två sjuukt mysiga dagar!
I går, fredag, var vi komplediga efter öppethus, sjukt gött. Men då har jag sprungit runt och städat som en tok, ochh sedan framåt halv 5, 5 kom Melinda, och sen kom också Amanda. Vi lagade lite mat och sånt innan vi åkte till Fornbyn och spökvandringen.
Efter spökvandringen kom Melindas kompis och skjutsade oss till Falköping. Där vi fixade oss till Ålle. Sen kom också Ida och Cissi. Dock kom vi inte iväg förrän typ 12 halv 1?  Vi var lite sega^^
Väl utanför Dagnys träffade vi massa, och det hände en liiiiten olycka jag inte kommer ta upp här...
Sen kom vi in gratis också tack vare Melindas gulliga vän (a)
Sen tog vi sällskap med ytterligare två kompisar till Melinda hem. Den ena var ju rätt bra på att sjunga, om man ska uttrycka sig så.
Sen när vi väl kommit hem satt vi och snacka lite och kom fram till att ingen av oss va trötta. Så vi satte på Kalle och choklad fabriken. Ungefär vid hälften, då klockan var typ 4? går Melinda upp och tar ur sina liser, och när hon kommer ner igen har jag och Amanda slocknat, hon väckte oss och vi pratade lite och vi gick och la oss vid halv 6, då jag annars brukar gå UPP på vardagar, haha.
Vaknar vid 12, och strax efter får jag ett sms av Amanda som ligger två meter från mig: är du vaken sömntuta?
Sen va det upp&hoppa och kollade klart på Kalle o Chokladfabriken och började även på Sunes jul, innan Amandas mamma kom och jag gick till bussen.
Tack tjejer för en suuuuper mysig kväll/natt och morgon!
Ni är grymt bra :D
Puss:*
Amanda:

Tack själv för två underbart bra dagar! <3

melinda:

asså man får kalla oss bäst! <3

hmm hemskt vad många kompisar till mig vi träffa på :P skicka bilder!

Amanda:

Jag trodde du tyckte att jag skulle haffa någon annan, hemma i sverige? ;)

Amanda:

jag trodde att du tyckte att jag skulle haffa någon annan, hemma i Sverige? ;)

sara babic:

Fixar gratis designer, header bara! kommentera och skriv att du/ni vill ha!

Kommentera inlägget här: