Gott Nytt år!!

Ajjemään, då vankas det nyår igen. Ett år sen sist för er som inte förstod detta, haha :d
Kvällen spenderas i Falköping med några gooingar! Och ska snart hoppa in i bilden för att sedan åka till Melinda där vi ska fixxa, ska även svänga in på ica innan för dig som är intresserad av det :P
Meen, jag har ju inte berättat vad jag gjorde igår ;) jag tyckte allt att jag var rätt duktigt :D
Jag ställde klockan på kvar över 7, gick upp, packa väskan och tog bussen in till stan där jag skulle mött upp Ellinor menee, hon försov sig. Mötte henne sen utanför hälsostudion, och sen gick vi in och gymma, sådär det sista på året, var det duktigt eller var det duktigt? Dock gick vi och åt pizza sen, lite mindre bra så det gämna la ut sig iallafall :( haha, hur tänker man? :D
Sen var det bara hemma och mysa med familjen, mamma hade köpt bingolotter ;o fråga mig inte varför, men vi var vääälidgt närapå att vinna både en och två gånger. Men, som vanligt sket det sig. Kommer väll antagligen dröja ett par år innan hon köper såna igen ^^.
Hepp nu ska jag fixa det sista och sen draaa, pussochhej, detta blir nog det sista inlägget för iår :o ajaj! Men jag åter kommer nästa år. mohaha!
Puss :*
hanka:

tackar tackar och gott nytt år på dig :)

Kommentera inlägget här: