Drake





Tiden rullar ju iväg som ett fotbollsskott på mål. Det var ju nyss Lisa blev helt till sig att Drake (vem det du var) skulle komma till Melbourne, och lyckades få med mig att köpa biljetter. Men det var ju såå långt kvar! 

I fredags var det dags, tydligen. Hade helt glömt av tills Lisa påminde mig dagen innan! Vafan har ju inte lyssnat på en enda låt, vet inte vad han har för låtar ens. Sätter på spotify, ush, inte alls min musiksmak. Taggar ändå, vi kommer till arenan, ser alla möjliga sorters folk och förbanden för mig var helt... Åt helvete dåliga. Ne, rapp är inget för mig. 

Men så kommer Drake. Och drar igång allihopa, dom framför kan varenda låt och tydligen alla andra förutom jag. Men han fick med mig ändå! Hans låtar var, bra! Framträdandet var sjukt bra! Han såg till att alla i publiken blev sedd liksom. Riktigt värd konsert, och kvällen avslutades på U-bar med flatmatsen och andra härliga människor! 
Hjärta på det!
Kommentera inlägget här: