Romantic dinner

 
Har länge legat och tänkt på, vad mysigt det skulle vara att överraska Joel med en middag, men massa ljus och rosor. Haha, ser ni bilden???? Precis det hände i lördags! Jag tog och lagade en go blodig köttbit, med rödvinssås och hasselbackspotatis. Fick panik när mamma stack och köket fylldes med rök innan jag var klar, och jag glömde båda salta och peppra köttet men det löste vi efteråt, och det blev faktiskt helt okej (y) Haha, ja mysigt blev det iallafall :) Även jag kan vara romatisk faktiskt, hihi!

Idag skulle jag plugga. Det har jag gjort typ hela dagen men kommit ytterst lite framåt. Jaja, har ju en och en halv timme att ta dö på i morgonbitti i skolan.. Så går det när man inte har någon bil eller något bra avstånd till bussen i detta kyliga väder.

Jaja, nu ska kika på Familjen Holstein-Gottorp ^^

Puss :*
Kommentera inlägget här: