När du tittar på dina två tassar vet du, att när du har bestämt dig för vilken som är höger, kan du vara säker på att den andra är vänster.

Något jag gissar på att ni inte visste, är att jag älskar klassisk musik, lika mycket som jag älskar rock. Ända sedan jag var liten har jag lyssnat på den låten över bilden. Favorit om nått, älskar't! Och tänk att kunna spela denna på piano? Min dröm om nått. Kanske sen när jag blir pensionär, ne, men nån gång lovar jag.
Denhär sonaten, som egentligen heter månskenssonaten får en att börja tänka på precis allting. Allt som har hänt, allt som har gjort mig glad, allt som har gjort mig ledsen. Jag kan bara lyssna på den och börja gråta, helt utan anledning. Det är som man tittar på film, fast i huvudet. Med alla händelser..
Nu tänker ni typ, vafaan? Men om ni tar er tid och lyssnar på hela. Skiter totalt i alla sociala medier som finns. Stänger ner facebook för en stund och lägger mobilen på golvet, lutar er tillbaka och lyssnar, så lovar jag att hela ert liv kommer att spelas upp framför era ögon!

Man lär känna sig själv..
Puss!
Kommentera inlägget här: