Skydive

 
JAG ÖVERLEVDE! 
 
Huuuuuuur sjukt är inte detta? Jag har från 14,000 ft höjd. Alltså typ 4,2 km upp i luften hoppat ut från ett flygplan. Föll handlöst i 60 sekunder och seglade sedan ner till stranden med fallskärn. Helt klart det sjukaste jag gjort, helt klart värt varenda krona. Helt klart värt att göra om ni får chansen! Fick en film inspelad som ni får se när jag fixat lite med den, antagligen när jag kommer hem. 
 
Vi har också utsatt våra liv med att sitta i en gummibåt och forsars ner för en fors full av stenar. Men det överlevde vi som tur var också. Vi hade ingen aning om vad det var egenligen, vi fick bara reda på att vi hade bokat extrem rafting. Nervösa flickor hoppade i båten men glada flickor hoppade ur. Mycket roligare än förväntat och kan absolut rekommendera det också. 
Linnea:

WOW!!!

Cajsa:

Åh vad inspirerande blogg du har! Min plan är att dra iväg till Australien direkt efter studenten, bara 4 år kvar nu. hahaha :)

Hanna:

nämen åhhh vad häftigt, vill också!!

Kommentera inlägget här: