Brisbane

 
 
 
 
Brisbane. Staden med en liten fakestrand. Hört att det är en väldigt tråkig stad så enbart två nätter bokade vi här. Verkade dock som en mysigare stad än vad vi hört. En stor fin botanic garden med blommor morfar brukar plantera när sommaren närmar sig, vilket gjorde att man längtade efter sina morfärldrar lite extra mycket där. Vi återförenades med vår gamla rumskompis Bibi som visade oss runt litegrann och följde oss även ut på kvällen till Birdees. Om ni inte lagt märket till det så har jag lite ljusare hår nu. Tänker att det blir lättare så, så slipper jag hålla på och färga hela tiden. Mitt hår såg ju helt förj*vligt ut innan jag bestämde mig för att ljusa upp det. Nu blir det lättare att spara ut till sin normala hårfärg om jag skulle få lust till det. 
 
Nästa stopp är Noosa, där vi befinner oss nu. Vi kommer glida iväg i en kanot i tre dagar i morgon och campa någonstans. Kommer inte ha någin täckning eller ström så vi får se om jag har nått att blogga om när vi kommer tillbaka till Nomads (hostellet) på fredag.
Amanda:

Ja jävlar vad långt hår du fått! :D
och btw så älskar jag noosa, speciellt kvällstid nere på hastings street, såå mysigt! ^^

Kommentera inlägget här: