Lila Ella

 
Hej kära vänner! 
Det är lite knapert över min uppdatering eftersom jag dels har praktik nu, på Lila Ella i Lidköping (bilderna). Och dels ska hinna med träning också + massa annat. Känner att datorn, är lite i 5e hand nu.
 
Men praktiken, kunde ju inte hitta någon bättre plats. Jag trvis jättebra och även söta Solweig som äger butiken trivs med mig också. Så nu efter praktiken på Åhléns och efter halva praktiken här, vet jag att jag någon gång måste starta/jobba i en sånhär butik! Diss till Åhléns!

Annars har jag varit på spinning idag, hämtade studentmössan igår och har fått en bil. Studenten närmar sig med läskiga stormsteg. Studentresa om 81 dagar. Jösses. Måste lära mig att ta vara på tiden jag har nu för den går fasligt fort. 
 
Ne nu ska jag sova så jag orkar med ännu en dag på Lila Ella. Eller ah, det gör jag väll i vilket fall, men kan va bra att sova ändå, höh. Puss :*
Kommentera inlägget här: