Vatten&karamellfärg

Har tagit några kort som ska sitta uppe på mitt lilla café i skolan. Dom blev rätt coola, men eftersom jag inte har photoshop eller något hemma, så får jag redigera dom i skolan i morgon.

Och förresten så hade jag tydligen glömt en detalj i mitt förra inlägg som Melinda påpekade.. och det var väll efter Estetteatern, så träffa jag på en söt filur, och när jag gick där ifrån var jag nog redigt glader..
Nöjd? :D
EMMI - modeblogg:

- så gött!! min har varit jättebra, skönt väder =)

EMMI - modeblogg:

Nu är dagens länkar utvalda! Blev det inte du så anmäl dig igen! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/torsdagens-lankar-ny-tavling.html#comment

Spamma, motivera varför du ska vinna eller vad som helst! Bara fantasin kan stoppa dig babe!

Amanda ♥:

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

melinda:

very nöjd :D nästan..

du glömde den viktigaste detaljen :D

Kommentera inlägget här: