beautiful (a)


Idag kom jag till skolan och gjorde tyskaprov, det.. vet jag inte hur det gick, men ja, det känns la okej!

Sen kom jag ner och då  har det visst varit inbrott i en av våra datasalar, men inte fått med något ut. Idiuter, haha!

Men träffa jag på Amanda och Melinda vid flexin, (filmen)

Sen hade vi lite samhäll, och sen lite matte, och sist med absolut inte minst skulle vi gå på Es3 slutproduktion. Sjukt bra! Lite rörigt i början, men ja, den var bra.

 

Sen gick jag, Amanda och Melinda vidare till City Gross för Melinda skulle köpa nått, nått man äter ;D

Sen gick vi vidare och tog en glass på donen, fast där lämna Amanda oss :(

Nää, hon dog inte, men hennes mamma kom o hämtade henne.

 

Jag tog bussen här och nu sitter jag och filar lite på vår långfilm. Den är över en timma nu, och snart är det Premiär :D

 

Puss :*

EMMI - modeblogg:

Super kul att du är med och tävlar om dagens länk! Hör av mig när jag utsett länkarna.

Har du haft en bra dag? I hope so!! :) kram

melinda:

asså herregud vad fan håller jag på med?

Du missade en viktigt detalj som hände efter teatern :D

Kommentera inlägget här: