tagg på piratesmaratoooon!!!

HAHAHA, var bara tvungen att lägga ut denna bilden (tagen innan sammos fest, haha)
Eftersom man inte tar egobilder i spegeln längre :oo
Som alla gjorde typ, hela tiden, när man hade en liten stund över, förr.. förutom alla fjortisar som fortfarande gör det :))))
Meeeen, det jag egentligen skulle säga i detta inlägg var, att vårt lilla underbara gäng (Amanda, Melinda, Jensy, Jensan, Michelle och Zofia och jag..) planerar en liten piratesmaraton med alla piratesfilmerna. Kommer det bli awesome eller awesome?!?
Haha, nu ska Melinda kolla på OC och dissa mig på Skype.. fast jag hör ändå inte vad hon säger typ för hon är så hes :D
Hmm, ja, jo, jag kanske också ska gå och lägga mig (utan OC) Ska ju typ sitta barnvakt åt Stina i morgon.. men för att det inte ska låta så tråkig säger jag att det bara är jag och min syster som kommer vara hemma i morgon så vi ska typ, mysa lite :) utan operasång och handklappning :)
Pussgodnatt:*
Born This Way:

fin bild :D va har du för kamera?

evelina:

sv: haha, tack dsm :)

visst har jag? ;) Ditt namn var inte heller så dumt ;D

Kommentera inlägget här: