Tröttes människa jaoo!

aeirjfoiwjvoiaje boiaejfvoi ejovijaeiovjaifjv aoeijvoiaejvioaefjv oaijfvo ijvdoifvodihv aäoeijvaoi fvaoifjvoaifvoaievoaehfvoadjfiadj fäboaefvoajefivjeoifjv eoifjvaoiefjv oaifjv oaeifjv aoifvjaoievj odifjv aoifjv aeoifjv aöofijv aöoifjv öoeij vaoeivj aöoeifjv öoaifjvoaeifjvöoifjv aöoijv aäoeifjv äaoifjbfjvijjsoiaerogij fiherog jidigiiwj woijweoifjwoj goirjg ij oijo joiwe ijrg odföäjagepogj jnmaojpae eoijaoiepwigoåeågqo gaojgdfjgadljgaoeijg aofj aofj aldfiuh aoijgoeijg argaeorj ofjgadljgka jeorga ijf aofj goajrge.
oaierjg oijg aeogjaeorg. aeäprgjpaeorgjagj apergjajfpoajg gj aeojjr gai...
Så känner jag just nu. Jag är trött, sov 4 timmar i natt, ska snart iväg för lite lunch hos mormor, känner att jag inte ritkigt kan få ner en liten matbit, men.. jag har nog inget val. Sen sviker jag ju tydligen alla och tar vissa i andrahands val också. Jag ber om ursäkt för det eftersom en viss person måste komma först hela tiden. Men om det är så att jag sviker er såå, säg gärna till. Tack. Skulle må mycket bättre då.
Annars hade jag en rätt bra kväll igår, även fast jag var så nykter en människa kunde bli när alla andra var.. ja. Goa filmer fick vi ju i allafall.
Nu ska jag gå och fräscha upp mig och hoppas jobbet kommer gå lite bättre!
Puss:*
Jenny:

Vad är det jag läser? :o Känner att det var lite för längesedan vi myste till det nu, när kör vi?! Har lite att berätta för dig också... (a)

Puss <3

Kommentera inlägget här: