Många skulle vara fega om de hade mod till det.

Heeej :D Heeejdååå!
Kunde jag nästan skriva, för jag har egentligen inget intressant att berätta :o
Jag hade massa planer för idag, typ plugga lite.. skriva ut lite kort och sätta in i ramar. Till och med att bygga en hylla! hur mycket av det blev av tro? Inte ett piss. Det enda viktiga jag gjort idag var när jag tittade på nalle puhs äventyr. Han är rätt gullig dendär björnen :D
"Hej Nalle Puh, Hej Nalle Puh" maha :D

Sen var vi en sväng på prästegården och firade faster och kusin lite.
Imorgon är det skola igen (y)
Sen kommer farfar och vi ska börja spela in en liten film ;)
Nu ska jag sova :D
Pussgodnatt :*
lovisa:

allt bra?:D

lovisa:

sV: jo det är fint!:)

AMANDA JENSENS SYSTER :O:

Hej, är du trött på alla modebloggar där ute i världen?? DÅ KAN DU KOLLA IN MIN DANSBLOGG! :D

Kommentera inlägget här: