Grattis lillebror!

EN SKED ELLER ETT SUGRÖR, (eller andra saker som glasspinnar osv, allt som går och böja) KAN INTE LÄMNAS HELA.. här har jag gjort ett väldigt kreativt konstverk av min glassked på Donken :D
-

Yeah yeah. Idag är det banne i mig fredag! Sjukt gött!

Fast rätt sjukt att en hel vecka redan har gått sen förra fredagen..

Menmen :)

 

Idag fyller min broder hela 14 år. Det var allt tur att vi skulle sjunga för honom på morgonen för annars hade jag säkert försovit mig. Så min frukost i dag bestod av tårta, hm, hälsosamt!

 

Sen fick jag övningsköra till skolan, höhö, där vi idag bara hade två lektioner.

Började med svenska, där vi bara gick igenom lite om en uppsats som kommer snart. Och sen hade vi engelska, där vi tittade på film. Sen var klockan 11 och jag följde med Melinda hem för att titta på Kungabröllop i England.

Där möts vi av en Michelle som inte kan prata, så hon fick kommunicera med oss via word på datorn och skriva sms på mobilen, haha, så kul!

 

Sen åkte vi till Skövde, tog en glass på donken och smakade på en sjukt lång prinsesstårta som Livsmedelsprogrammet i Skara hade gjort.

 

Sen skildes vi åt på station, hon skulle ta tåget och jag fick ta bussen, annars skulle jag inte hunnit hem till kalaset. Fast på sätt och vis gjorde jag inte det ändå. Fick åka med mormor och morfar från vägen, så jag var hemma när alla gäster skulle komma. Fast, alla var inte i tid, förutom mormor och morfar då, så det löste sig i alla fall som tur var.

Så nu på kvällskvisten har vi haft lite kalajs för min broder, ätit gott och skrattat massor!

 

I morgon är det Valborg. Den kommer spenderas i Falköping med goa människor :*

Vi har en halv plan, och en reservplan.. och det kommer bli asbra!

Man kan inte ha tråkigt med dessa människor sååe, kul kommer vi absolut ha!

Det blir ju vad man gör det till :D

 

Nuu, ska jag sova, eller sätta på en liten film i alla fall, och sen sova, eftersom min förra natt inte var så många timmars sovande.

 

Yes, hoppas ni har en bra Fredag ni också, och kommer ha en bra Lördag i morgon!

Får se om jag hinner blogga något eller så, det lär ni ju märka i så fall ^^

 

Puss :*

Kommentera inlägget här: