för varje minut...

... för varje sekund
... för varje timme
... för varje dag
närmar vi oss döden.
Ush vad läskigt ;o att vi går omkring här på jorden, köper massa saker, äter så vi blir feta, förstör atmosfären för att vi bara sätter oss i en bil vart vi än ska.. och sen helt plötsligt- så dör man? Vad har då allt slitande man gjort så man fått pengar till att köpa sakerna, Vad har då alla saker vi har proppat i oss, och alla timmar vi suttit i en bil gjort för nytta, om vi ändå går med sakta steg mot döden hela tiden? asså? Jag blir tokig bara man tänker på det! Vad gör det för nytta om man klagar på saker man har, klagar på saker man inte har? man ska ju ändå dö om ett tag? Skolan, om jorden går under 2012 så har jag tillbringat mitt liv i en skolbänk och pluggat in massa onödiga saker man ändå inte kommer ha till andvändning sen.. för man dör ju?
Dör man, då finns man inte mer.. och efter ett tag kommer man bli bortglömd- vad har då allt man slitit för varit för nytta? Tänk alla saker vi gör, bara för att leva?! Helt sjukt..
Menmen, just nu älskar jag mitt liv- nästintill. Och sommarlovet är inte riktigt slut och jag ska leva ut det helt!
Fråga mig inte varför jag börja tjata om detta, men det va ngt som flög upp i mitt huvud när jag åkte hem från en mysig kväll med Ellinor, Elin och Michaela. Som jag hade tänkt att bara skriva om först. Men, nu blev det som det blev och fråga mig fortfarande inte varför jag tänker på sånt, det gör mig galen iaf.
Imorgon åker jag till Rasmuuuus ♥
Och veckan framöver kommer vara rätt fullproppad tror jag ;o  Så nu måste jag krypa ner till sängs :D
Haaadeet gött! Hääj :*
joline:

du sånna tankar brukar jag också få ibland, fast ännu mer skrämmande är nog rymden.... de kan seriöst aldrig ta slut för va skulle va efter rymden då ? :o seriöst, läskigt!

men evelina duu lever några år till så take it easy :D

Kommentera inlägget här: